De KCV

Van de Heilige Geest
Lees verder >>
Op ons full-colour tijdschrift
Lees verder >>
Steun ons met gebed en giften
Lees verder >>
 



 

Toerustingsweekend

Vrijdag 24 januari 2020

vrijdagavond t/m zondagmiddag KCV-TOERUSTINGSWEEKEND 

Bij de start van 2020 laten we onszelf opnieuw toerusten om een echte discipel van Jezus te worden. Het aanmeldingsformulier.

Toerustingsweekend 2020 flyerVoor volwassenen, jongeren en kinderen

Van vrijdagavond 24 januari tot en met zondagmiddag 26 januari is er in bezinningscentrum Emmaus te Helvoirt het KCV-Toerustingsweekend voor mensen die (willen) meewerken aan katholieke charismatische vernieuwing en allen die met ons hun toewijding aan Christus willen verstevigen en vernieuwen. Het thema is: “Ga, in mijn Naam, Ik geloof in jou!". Dat zegt Jezus tegen allen die gedoopt zijn. Ieder op onze eigen plek werken we eraan mee om medemensen te leren onderhouden wat Jezus ons heeft geleerd (zie Matteüs 28,19). Jezus vertrouwt ons en wil dat we iedereen bekend maken met zijn verlossingswerk.

Gereedschappen ontvangen

Misschien vragen we ons af 'ben ik wel geschikt?', zeggen we als Mozes 'ik kan niet spreken' of als Jeremia 'ik ben te jong'. Maar ook verlangen we naar méér, naar een leven vol van de vreugde van het evangelie, een leven dat vrucht draagt voor God en mensen. We willen gáán en weten ons daartoe ook opgeroepen door paus Franciscus. In Jezus’ Naam en in de kracht van de Heilige Geest onze verantwoordelijkheid als christen kennen en opnemen met vreugde en geloof. Dit Toerustingsweekend is er om onze plaats in Gods rijk weer duidelijk te krijgen en gereedschappen te ontvangen om Jezus concreet meer bekend te maken bij anderen. Neem met ons de uitdaging aan!

Programma

Workshops en lezingen om getraind worden in geestelijk ouderschap, bidden om genezing, denken vanuit Gods perspectief, profetie, het starten en leiden van een gebedsgroep of gemeenschap. En uiteraard goed verzorgde maaltijden, veel ontmoeting, lofprijzing en elke dag Eucharistie.

Aanmelden

Prijslijst Toerustingsweekend 2019Schrijf je zo snel mogelijk in. We hebben namelijk een vroegboekkorting. Boek je voor 6 januari dan krijg je 5 euro korting op de totaalprijs van je deelname. Inschrijven kan via dit aanmeldingsformulier, daarmee kunnen we uw gegevens vlot verwerken. Voor meer informatie kunt u altijd mailen (info@kcv-net.nl) of bellen naar ons dienstencentrum (ma, di, do 10.00-14.30 uur).

Namens het team toerustingsweekend en de Pastorale Kerngroep,

Ine Stassen

Meer informatie volgt

Algemene informatie over Toerustingsweekend

De tieners hebben vier weken eerder een eigen festival in hetzelfde bezinningscentrum Emmaus: Hightime.

<< terug naar het overzicht

Delen

Deel op Facebook Deel op Twitter